Koszty przesyłki
Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS lub Inpost. Do wyboru macie Państwo możliwość opłacenia paczki przelewem (płatności on-line) lub dostawę "za pobraniem", gdzie płacicie kurierowi. Dane do przelewu otrzymujecie Państwo w mailu potwierdzającym akceptację zamówienia.
Koszt przesyłki kurierskiej GLS u Ciebie*:
- paczka opłacona do 30kg - 19 zł brutto,
- paczka pobraniowa do 30 kg - 23 zł brutto.
* - wybór kuriera GLS zalecamy dla większych gabarytowo oraz wrażliwych na uszkodzenie paczek takich jak np. zestawy garnków.
GLS Bliżej Ciebie - Automaty 24/7 (automaty paczkowe Orlen)
- paczka opłacona do 10 kg - 15,90 zł brutto
GLS Bliżej Ciebie - Punkty odbioru (Lidl, Auchan, Dino, Delikatesy Centrum, Carrefour, Shell)
- paczka opłacona do 20 kg - 15,90 zł brutto
Koszt przesyłki kurierskiej Inpost:
- paczka opłacona do 20kg - 15,90 zł brutto,
- paczka pobraniowa do 20 kg - 19,90 zł brutto.
Koszt przesyłki do paczkomatów Inpost:
- paczka opłacona do 10kg - 14,90 zł brutto,
Termin wysyłki w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia (dotyczy dni roboczych). Czas dostawy przez przewoźnika to zazwyczaj następny dzień roboczy.
Odbiór osobisty:
Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru w naszym Dziale Sprzedaży w Warszawie przy ul. Dzieci Warszawy 9. Prosimy o telefoniczne potwierdzenie daty odbioru (226670878), abyśmy mogli przygotować zamówiony towar. Na miejscu istnieje możliwość opłacenia zakupów. Akceptujemy karty płatnicze.
Towar wysyłamy zazwyczaj w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia. Wysyłki nadawane są w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel oraz świąt wolnych ustawowo. Mogą sporadycznie zdarzyć się opóźnienia spowodowane chwilowym brakiem towaru w magazynie. Wtedy informujemy o tym klienta drogą mailową lub telefoniczną o przewidywanym czasie dostawy.
Podczas odbioru przesyłki należy sprawdzić jej stan techniczny z zewnątrz (opakowanie). W wypadku jakichkolwiek wątpliwości lub stwierdzenia uszkodzenia prosimy o sporządzenie odpowiedniego protokołu szkody. W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń mechanicznych można odmówić przyjęcia towaru
Wysyłka do paczkomatów Inpost - 14,90 zł. Maksymalny wymiar paczki to 41cm x 38cm x 64cm. Opcja będzie niedostępna dla dużych zestawów garnków i zamówień na kilka produktów gdy całkowity wymiar przesyłki przekroczy podany gabaryt. Nie zalecamy wysyłki przedmiotów ze szklanymi elementami i delikatnych (chlebaki, czajniki).
- Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu.
- Możliwość odbioru w wybranym Paczkomacie InPost pojawi się na etapie wyboru opcji dostawy.
- Po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu InPost otrzymasz wiadomość SMS oraz e-mail z kodem odbioru.
- Możesz także monitorować przesyłkę za pomocą funkcji śledzenia na stronie www.paczkomaty.pl oraz dzięki aplikacji Manager Paczek.
- Aby odebrać przesyłkę wystarczy udać się do wybranego Paczkomatu InPost, wpisać na panelu swój nr numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się.
- Jeśli nie odbierzesz przesyłki w ciągu 3 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie oczekiwać, zostaniesz poinformowany SMS-em i e-mailem.
- W przypadku nieodebrania przesyłki w ciągu 14 dni od momentu jej doręczenia do Paczkomatu InPost, firma InPost zwróci nam przesyłkę.
Podczas odbioru przesyłek z paczkomatu należy zwrócić uwagę na stan przesyłki. Zgodnie z regulaminem Inpost istnieje możliwość reklamowania uszkodzonej przesyłki:
"Operator umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru Przesyłki Paczkomatowej ze skrytki w Paczkomacie i wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce Paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który jest obowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy. Operator po zainicjowaniu reklamacji dokonuje komisyjnego otwarcia Przesyłki Paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie.
pkt 6. Do momentu złożenia reklamacji Odbiorca ma możliwość odebrania Przesyłki Paczkomatowej z oddziału Operatora.
Przy zamówieniach powyżej 300 zł - PRZESYŁKA GRATIS (dotyczy tylko opcji z przedpłatą)!
Paczki powyżej 30kg wyceniane są indywidualnie.
Dane do przelewu dla osób zlecających przelew z zagranicy w walucie Euro:
Speedoshop
ul. Dzieci Warszawy 9
02-495 Warszawa
Nr rachunku IBAN: PL 53 1140 2004 0000 3512 0693 8445
Nr BIC: BREXPLPWMBK
Ceny wysyłek zagranicznych:
Niemcy:
paczka do 5kg - 35zł
paczka 5-20kg - 40zł
Wielka Brytania:
paczka do 5kg - 80zł
paczka 5-20kg - 100zł
Irlandia:
paczka do 5kg - 120zł
paczka 5-20kg - 140zł
Francja:
paczka do 5kg - 65zł
paczka 5-20kg - 70zł
Holandia:
paczka do 5kg - 65zł
paczka 5-20kg - 70zł
Koszt przesyłki międzynarodowej do innych krajów podajemy indywidualnie dla każdego zamówienia po sprawdzeniu całkowitej wagi oraz gabarytów zamówionych produktów wraz z opakowaniem. Prosimy o kontakt mailowy info@garnkiswiata.pl celem przygotowania wyceny.